воскресенье, 3 июля 2011 г.

Псалом 90. Живый в помощи Вышняго. Молитва

 Псалом 90. Живый в помощи Вышняго. Молитва



Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится, речет Господеви: заступник мой еси и прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него. Яко Той избавит тя от сети ловчи и от словесе мятежна: плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: оружием обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни, от вещи во тме преходящия, от сряща и беса полуденнаго. Падет от страны твоея тысяща, и тма одесную тебе, к тебе же не приближится: обаче очима твоима смотриши и воздаяние грешников узриши. Яко Ты, Господи, упование мое, Вышняго положил еси прибежище твое. Не прииидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему, яко Ангелом Своим заповесть о тебе, сохранити тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою: на аспида и василиска наступиши, и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и: покрыю и, яко позна имя Мое. Воззовет ко Мне, и услышу его: с ним есмь в скорби, изму его и прославлю его: долготою дний исполню его и явлю ему спасение Мое.



(keywords: псалом 90, псалом 90 на русском, псалом 90 на русском языке, псалом 90 текст, 90 псалом текст на русском, молитва 90 псалом, живые помощи псалом 90, псалом 90 живый в помощи, библия псалом 90, псалом 90 mp3, псалом давида 90, псалом 90 хвалебная песнь давида, псалом 90 видео, 90 псалом псалтырь, 90 псалом слушать, аудио 90 псалом, молитвослов псалом 90, псалом 90 мр3, живые помощи псалом 90 молитва, 90 ый псалом, псалом 90 мп3, песня псалом 90, православие 90 псалом)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.